Red Rocks (slot)

4 september [English not yet available]

IMGP7542

Tas ingepakt en weer op weg. In de ochtend nog even naar Red Rocks Park en Amphitheater geweest. Echt een prachtige setting voor een concert. Ik had tijdens de voorbereidingen van mijn reis nog gekeken of er een optreden was, maar het enige interessante optreden was al uitverkocht. Red Rocks is een podium met een tribune tussen de rotsen. En er omheen is een park waar je ook nog kan wandelen. Ik heb er even gekeken, maar ik had geen zin om op de dag van vertrek nog al te ver weg te gaan. Nog even gekeken of ik een ratelslang kon vinden, maar helaas, niet gelukt. Vanuit Red Rocks was het nog een halfuurtje naar het vliegveld, maar nog even downtown Denver in. Ik had bij de REI (buitensportzaak) een koeltasje gekocht, maar niet gebruikt, dus weer teruggebracht. Nog even een thee bij de Starbucks en toen was het toch echt tijd om naar het vliegveld te gaan. Iemand had gezegd dat de security op Denver een ramp was en dat je met 3 uur van tevoren nog krap zou zitten. Helemaal niets van waar natuurlijk. Het ging allemaal erg vlotjes. En zo ook de terugreis. Inmiddels weer thuis aangekomen en kan ik terugkijken op een zeer geslaagde reis.

Over marselaar

The chances of anything coming from Mars...

Geplaatst op 5 september 2017, in USA 2017, Vakantie en getagd als , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Plaats een reactie